PRŮBĚH SPOLUPRÁCE:
JAK PROBÍHÁ SPOLUPRÁCE ARCHITEKT - KLIENT/ZADAVATEL:
- Při první nezávazné konzultaci vyslechneme Vaše požadavky, přání a touhy, které byste chtěli od nás zrealizovat. Probereme také Vaše finanční možnosti a výši nákladů na realizaci.
-Po první schůzce pro Vás připravíme cenovou nabídku za naši práci, a přibližný časový harmonogram průběhu práce až do realizaci.
-Platba zálohy na práci 50% z celkové částky odsouhlasené klientem.
- Na základě Vašich požadavků a představ vytvoříme základní koncept daného interiéru, který bude odpovídat Vašemu životnímu stylu. To znamená 2D půdorys + tzv. "Moodboard", kde je vidět barevný a stylový návrh, kterým by se mohla realizace ubírat.
Ukázky moodboardů:
-Po odsouhlasení základního barevného a materiálového návrhu Vám připravíme první návrhy pro Váš interiér.
2D návrh půdorysu, skicy, nebo 3D prostorová vizualizace (po dohodě)
- Spolupracuji s autorizovaným stavitelem , můžeme tedy vypracovat i podklady pro ohlášení stavby, případně pro stavební povolení, včetně technické a průvodní zprávy.
- Každý detail bude pečlivě promyšlen a během návrhu s Vámi konzultován.
- Pokud bude součástí návrhu i solitérní či vestavný nábytek na míru, připravíme výkresy a podklady pro výrobu, a na instalaci i realizaci dohlédneme. (autorský dozor a předání hotového díla).
- Vytvoříme celý návrh včetně konkrétního nábytku, barev, materiálů, osvětlení a případně dekorací.
-Odevzdání finálních výkresů, odkazů na prodejce či výrobce, předání návrhu k realizaci (Nabídka z naší strany může být jen návrh, realizaci si zajišťujete sami, nebo návrh včetně realizace, a autorský dozor). viz ceník
-Doplatková faktura , doplatek do výše konečné částky (50%)
- realizace
- předání díla
-Doplatek za autorský dozor (dle hodinové sazby, tato částka není součástí ceny za návrh interiéru)